Optimizarea SEO este in acest moment la nivel mondial singurul instrument care propulseaza afacerea ta pentru ca aceasta sa fie recunoscuta si afisata pe prima pagina Google.
Pasii pana la rezultatul final, acela ca afacerea ta sa se regaseasca in top rezultate Google, implica timp si experienta.
O campanie de promovare SEO profesionista cumuleaza munca, determinare, creativitate si cunostinte avansate in acest domeniu.
Monitorizam contant cresterea afacerii tale si te implicam direct in acest proces, prezentand rapoarte sapamanale/lunare.
Comparativ cu alte practici de publicitate, optimizarea SEO implica mentenanta constanta si focusare pe termen lung.
Echipa noastra de specialisti in optimizare SEO identifica cauzele pentru care afacerea dumneavoastra nu beneficiaza de o pozitie buna. Dupa identificarea acestor cauze, al doilea pas il constituie aplicarea solutiilor pentru rezolvarea acestor probleme.
Folosind instrumente de diagnosticare, analizam daca afacerea ta este perceputa in mediul online ca un brand pe nisa ta. In timpul acestei analize, se stabilesc si zonele care trebuie imbunatatite astfel incat afacerea ta sa fie cunoscuta.
Optimizarea SEO se desfasoara in timp, urmand etape bine stabilite anterior si al caror rezultat este dependent de timp.
De ce anume sunt interesate motoarele de cautare si care sunt criteriile dupa care acestea iti indexeaza afacerea?
Motoarele de cautare stocheaza informatiile si returneaza doar informatiile pe care o persoana le cauta. De exemplu, daca o persoana este interesata de “seo“, acestea vor returna toate rezultatele stocate in baza de date care contin cuvantul “seo“. Cu cat cautarea contine mai multe caractere, cu atat interogarea in baza de date devine mai complexa, cu rezultate mai putine.
Modul in care motoarele de cautare returneaza rezultatele unei anumite cautari tine foarte mult de algoritmii proprii interni, strict confidentiali si care se schimba constant, insa exista factori care vor influenta rezultatele cautarii, acestea bazandu-se pe relevanta. De exemplu, locatia pesoanei interesate, istoricul cautarilor acesteia, perioada in care a fost interesata de anumite cautari etc.
Website-ul tau contine informatii utile, videoclipuri explicative sau alte tipuri de fisiere destinate clientilor astfel incat acestea sa fie relevante? Ultimele studii bazate pe analiza clasamentului factorilor importanti indica faptul ca Google tinde sa indexeze continut in format mai lung si nu bazat pe cuvinte cheie, ca pana acum.
Exista mai multe avantaje SEO pentru analiza utilizatorului final, bazat pe cautarile si interesele acestuia. Website-ul tau trebuie sa fie usor de accesat, usor de gasit care sa contina linkuri interne si continut relevant, practic informatiile de care ai nevoie astfel incat vizitatorii sa fie tentati sa parcurga cu interes si sa revina pe viitor.
Cat de reperede se incarca website-ul tau reprezinta un avantaj imens pentru motoarele de cautare. Un website care se incarca greu ajunge sa faca un anumit vizitator interesat sa nu mai revina si sa intrerupa conexiunea.
Websiteul tau si continutul acestuia este optimizat in mod egal pentru orice dispozitiv: mobil, tableta, laptop. Un website responsive este metoda preferata a celor de la Google pentru optimizare mobile.